HOBL Wakeboards FUNSPORT.de
Aktuelle Zeit: 27. Mai 2018, 13:48

Parks Dokumentary DVD eingetroffen

Hier könnt Ihr Neuigkeiten und Termine von Veranstaltungen eintragen.

Moderatoren: Andy, hanglooser, Bambule, Vonni

Beitragvon crazywake » 9. Okt 2009, 15:54

Bild

Sichert Euch die ersten Exemplare zum Vorzugspreis! 5 Stück am Lager. weitere folgen...

Eine packende Lebensgeschichte der Legende des Sports. Von seinem ersten Weltrekord im Alter von 6 Monaten auf den Wasserskiern, über Barfuß fahren mit 5 Jahren bis zu seinen größten Erfolgen im Wakeboarden wie den 1080 und anderen krassen Moves sowie all seine abgefahrenen Redbull Events wie ICE Berg und double or nothing.

Ein Must-Have für jeden eingefleischten Wakeboarder. Das Lebenswerk der IKONE des Wassersports schlechthin. Parks rockt!!

Jetzt bei:

www.crazywake.com
info@crazywake.com

Red Bull and Alliance MultiMedia have collaborated on this documentary to reveal the history of an athlete’s quest to push the boundaries of his sport while occasionally flirting with disaster. Not only does the film document his accomplishments, but it also captures his carefree personality, fearlessness, and drive. “This is an incredible story of both athlete and family,” said Bill McCaffray, Publisher Alliance Wakeboard Magazine. “Parks has literally been in the media spotlight since he was six months old, and the new exclusive footage in this movie will illustrate why he is still the sport’s biggest name.” The Parks Bonifay Documentary showcases the extraordinary life of Parks. The Bonifay family tradition in watersports started with his grandparents who were performers at Cypress Gardens. After setting a Guinness World Record as the youngest person to water ski at the age of six months, it’s no surprise that Parks continued the family tradition and started performing at age two. After spending several years competing in the traditional three-event water ski circuit (slalom, tricks, and jumping), wakeboarding had emerged and there was no looking back. “We’ve got so much footage, not only of me, but of my parents skiing when they were 15-20, and even of my grandparents skiing in 1942.”, commented Parks Bonifay. “When you see this movie you’re going to see a pretty cool story. People will walk away with a lot more than just my story. They’ll have a grasp of how wakeboarding evolved from water skiing and how the Bonifay’s fit into the sport before I was even born."

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Crazywake.com - Wakeboardschule Wakeboard Schule & Shop, Onlineshop Wakeboard, Wakeboard Boote, Mastercraft
crazywake
Wakeskater
Wakeskater

Beitragvon Sebi » 17. Okt 2009, 01:17

find ich nicht im shop...

gibts den auch als blu ray?
Bild
Sebi
Wakeaholic
Wakeaholic

Beitragvon Sebi » 19. Okt 2009, 17:42

??? :roll:
Bild
Sebi
Wakeaholic
Wakeaholic

Beitragvon jens » 19. Okt 2009, 18:58

ich hab sie im shop auch nicht gefunden, aber bei http://www.boardflix.com/ bestellt. $8 versand ist voll in ordnung. :wink:
jens

Beitragvon Maristar240 » 19. Okt 2009, 22:28

Ich habs auch nicht gefunden...
@Jens - toller link. Da hab ich es jetzt gefunden. :D
MasterCraft
Maristar240
Wakeboarder
Wakeboarder

Beitragvon Sebi » 20. Okt 2009, 09:20

jop danke :)

aber gibts wohl leider nicht als blu-ray
Bild
Sebi
Wakeaholic
Wakeaholic

Beitragvon Prime » 20. Okt 2009, 12:46

Maristar240 hat geschrieben:Ich habs auch nicht gefunden...
@Jens - toller link. Da hab ich es jetzt gefunden. :D

Hier gibts den Film auch auf DVD, Blue Ray gibt es leider nicht:

www.s-port-five.de/DVD-PARKS-BONIFAY-DOCUMENTARY
Prime
Wakeboarder
Wakeboarder

Zurück zu news ´n events